Povedzte nám, čo a kedy chcete reklamovať a my to pre vás zariadime.
Kontaktujte našu zákaznícku podporu, ktorá vám pomôže reklamáciu vyriešiť.
Prosím, pre kontakt si pripravte:
Váš kúsok si vyzdvihne jeden z overených dopravcov alebo Bonami kuriér. Na prianie je možné dohodnúť aj zabalenie vráteného nábytku.
Pošlite nám e-mail na pomocnicek@bonami.sk a do predmetu uveďte Reklamácia + číslo vašej objednávky.
Do e-mailu napíšte alebo priložte:
Zachovajte prepravný aj predajný obal počas riešenia reklamácie. Celý proces sa tým veľmi zjednoduší. Ak vám príde poškodený balík už od dopravcu, nebojte sa balík prevziať. Stačí si nafotiť fotky celého poškodeného balíka a spísať škodový list s prepravcom. Vďaka tomu bude celá reklamácia prebiehať rýchlejšie.